Mid-Year Book Freak Out Tag 2017

Ahojky, jak se máte? Nakonec jsem se tedy rozhodla to s blogerem zkusit, snad to půjde, uvidíme. Napište, co si o této změně myslíte :). Jinak všechno bude úplně stejné, typy článků i rubriky/štítky,jenom se budu snažit zlepšit kvalitu článků. Ale nebojte, pořád tu budou články, kdy budu čistě jenom žvanit o Supernatural a tak :D.
Dneska jsem tu s book tagem, který teď dělá snad úplně každý :D. Můj youtube je zaplaven videii od booktuberů právě s tímto názvem a strašně mě to baví. A jelikož letos čtu docela obstojně, řekla jsem si, že zmapuju můj čtenářský půl rok. A jako vždycky mě nikdo netag, prostě se mi ty otázky líbí, takže tak :D.
A jaké jsou vaše odpovědi? :)
Shameless self promo: Fotky jsou z mého bookstagramu, plánuju změnit feed tak se prosím jukněte :* :D
Mějte se krásně, vaše Michelle :* 
Nejlepší kniha co jsi zatím v tomhle roce četla? 
Rozhodně ale rozhodně Aristoteles a Dante objevují záhady vesmíru. Miluju tu knížku,je teď nahoře spolu s Ten kdo stojí v koutě. Je to tak strašně cute, ale zároveň se potýká s vážnými problémy a to všechno z pohledu naprosto fascinujícího kluka. Milovala jsem styl psaní, postavy, vztahy i to, kde se příběh odehrával. Rozhodně doporučuje, je to ideální čtení na léto! :) 

Nová kniha, kterou jsi ještě nečetla ale chceš?
Je jich vážně spoustu, ale spoustu. Rozečetla jsem se totiž pořádně teprve před dvěma lety a potřebuju všechno dohnat, takže čtu spíš ty starší :D. Ale strašně moc mě láká Tíha vesmíru od Jennifer Niven, už jí mám i zarezervovanou v knihovně, hodlám si jí přečíst už tohle léto. Jennifer jsem si oblíbila a její debutové Všechny malé zázraky jsou pro mě jednou z top knih, takže doufám, že s Tíhou vesmíru to bude stejné :)

Nejlepší pokračování série? 
Vy víte, jak moc zbožňuju sérii Skleněný trůn. Takže když jsem se na začátku roku vrhla na třetí díl bylo mi jasný, že se mi bude líbit. Můj nejoblíbenější díl je pořád Půlnoční koruna ale myslím, že tenhle díl celý děj posunul o pořádný kus dopředu. Celeanu posunul dopředu a já se nemůžu dočkat až za pár dní začnu číst Královnu stínů. Všechny postavy, které nám byli představeni jsem  si oblíbila, hlavně tedy Manon a Abraxose. Ale pořád jsem vyvedená z míry z toho, že jsem začala mít víc ráda Doriana než Chaola,i když si to Chaol na konci zase trochu napravil. 

Nejvíce očekávaná kniha na druhou polovinu 2017?
Jelikož díky bookstagramu a booktubu se orijentuju spíš  v zahraničních novinkách nejsem si jistá, co u nás má vyjít a co ne. Já ale doufám, a potěšilo by mě to úplně nejvíc, kdyby přeložili Empire Of Storms, pátý díl v sérii Skleněný trůn. Jak už jsem řekla, miluju tu sérii a moc se těším :3 

Největší zklamání?
Četla jsem, že to má být jako Ten, kdo stojí v koutě. Takže jsem se na to logicky moc těšila ta obálka je naprosto skvělá! A autorka byla/je studentkou Stephena Chbosky, takže moje očekávání byla vysoká, hodně. A na obranu té knihy, bylo to jako Ten kdo stojí v koutě. Ale tak moc, až to ani nebylo hezký. Podle mě to prostě bylo všechno okopírovaný. Ty problémy, postavy, všechno. Teda, bylo to trochu upravený ale vesměs to bylo jedno a to samý. Akorát hůř.
V tom, jak hlavní hrdinka řešila problémy jsem viděla sebe a líbili se mi její dvě kamarádky i jejich příběh ale tkéo bylo tak všechno. Popravdě nejvíc ze všeho mi vadil Sky. Sky je prostě chodící klišé nastrčenej do té knihy jenom proto, aby mohl hlavní hrdinku "zachránit". Přitom se k ní zároveň chová dost hnusně ale to je přece v pohodě, když je to typickej bad boy s koženou bundou a cigaretou v puse. Mohla bych o tom povídat dlouho ale ušetřím vás :D.Ale třeba se to vám líbit bude :). 

Největší překvapení?
Tak za prvý, je to povinná četba, jasně, že jsem byla překvapená :D. Nevěděla jsem, co si pod tím úplně překvapit, nikdy jsem neviděla ani film, nic. Jediný co jsem věděla bylo, že mají za dítě Paka :D. A celkově moc nemusím českou literaturu. Ale do tohohle jsem se zamilovala, strašně moc. Ještě jak jsem to poslouchala jako audioknihu, což vřele doporučuju, byl ten zážitek úplně jiný a mnohem silnější. Bylo to vtipný, otevřený, hořkosladký, prostě perfektní. 

Nový oblíbený autor?
rozhodla jsem se jít s V.E.Schwac/Victoria Schwab, i když bych mohla použít i Becky Albertalli nebo autora Aristotelese a Danteho.  Četla jsem teda jenom Temnější tvář magie ale strašně mě to nadchlo a co nejdřív chci přečíst její adult knihu Vicious a už jsme si i půjčila Divokou píseň. Obsah všech jejích knih mě hodně nadchl a nemůžu se dočkat nejen na pokračování Temnější tvář magie ale i na ostatní knihy. Jestli to půjde takhle dobře dál, mohla by být jedním z mých úplně top.

Nový book boyfriend a oblíbená postava? 
Snažím se neopakovat, takže jenom připomenu že bych na obě tyhle otázky mohla použít postavy z Aristoteles a Dante objevují záhady vesmíru. Ale nakonec použiju postavy z Fangirl, což je další kniha, co jsem si naprosto zamilovala. A taky jsem si zamilovala hlavní postavy, Cath a Leviho. Levi je prostě kluk snů a kdyby byl real, okamžitě bych si ho vzala :D. A Cath je naprosto skvělá a hlavně se v ní člověk snadno najde. Prostě miluju. 

Kniha, co tě rozplakala?

O Volání netvora jsem toho moc nevěděla, jenom to, že mi to zlomí srdce. Což se i povedlo. První polovinu, tu lepší, jsem přečetla cestou z knihovny. Pak jsem to na pár dní odložila a vrátila se k tomu,když jsem se měla učit. Hned jak jsem začala číst tu druhou polovinu, už jsem brečela. Probrečela jsem asi padesát stránek!! Já se teda snadno rozpláču ale tohle byl takový ten ošklivý brek, nudle, rozmazaný vidění a to všechno. A to jsem to četla jenom jako přestávku od učení. No samozřejmě jsem se k tomu nevrátila, byla jsem zničená ještě týden potom. 


Kniha, která tě uděalala šťastnou?
Probuzení Simona Spiera jsem přečetla za jeden den! A to ani ne za celej. Byla to první kniha po možná víc jak třech letech, kterou jsem přečetla najednou. A bylo to tak strašně vtipný a cute. Naprosto jsem se do Simona i do příběhu zamilovala. A ke konci jsem myslela, že se rozteču :3. Hned jak jsem to přečetla jsem věděla, že potřebuju víc. Bohužel mám smůlu :( 

Nejaktuálnější TBR?
No, je to docela dlouhej seznam, jenom na léto jsem si naložila 10 knížek. Tak uvidíme, jak mi to půjde, no. A letní TBR jste už viděli, takže mezi další knihy co MUSÍM přečíst patří druhý díl Harryho, druhý díl Dvůr trnů a růží a  další knihu od V.E.Schwab a Becky Albertalli. 

Nejkrásnější kniha co jsi si zatím koupila?
Rozhodně ale rozhodně Note to self by Connor Franta. On má všechny věci strašně moc krásné ale myslím, že se tímhle překonal. Ta obálka, vnitřní strana, fotky, všechno je prostě naprosto dokonalé! 




Komentáře

  1. Jak už jsem říkala, je mi jedno, kde svůj blog bude psát. I kdybys ho vydávala na hliněných destičkách, tak dokud ho budeš psát ty, tak ho číst budu.
    Tíhu vesmírů jsem četla v originále a J. Niven patří mezi mé oblíbené autory, skvělá knížka.
    Upřímně se přiznávám. Musela jsem si koupit Krvavé ostří. Vím, že jsem asi měla začíst pořádně od začátku, ale co bych pak dostala k Vánocům. :D
    Dopisy na konec světa jsme četla minulé léto a jsem z té knížky opravdu zklamaná jako ty. Sice jsem nečetla Ten, kdo stojí v koutě, ale četla jsme mnoho jiných a nic moc extra to nebylo.
    Jako audioknihu mám v plánu příst většinu povinné četby.
    Levi! No comment.
    Taky bych někdy chtěla přečíst knížku za jeden den, ale já to nikdy nevydržím.

    P.S. Tenhle tag taky udělám. Doufám, že ti to nebude vadit.
    P.P.S. Omlouvám se za dlouhý komentář, ale když se jedná o knížky, tak já se dokážu opravdu hodně rozpovídat. Dokážu je rozpitvat a tuplem, když ty knížky znám.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tak zaprvý: damn dat dean!!!!! <33
    Skleněný trůn bude můj příští kup, nevím jak dlouho už tu knížku očumuju, ale pořád si nějak nemůžu vyhradit čas, abych si jí přečetla :DD (nebo spíš: je moc tlustá, nevejde se mi do tašky :D)
    a to Volání netvora si píšu na seznam, protože moje srdce má takové zvláštní pocity už jenom z toho obrázku o.O
    a tak snad ti bloger bude vyhovovat víc :)
    btw. aktivuj si komentáře i na jiný domény, prosím prosím :D

    A R G E N T U M ♡
    theargentum.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fangirl jsem take cetla a postavy jsou dokonale!! Jsem rada ze jsi na bloggeru, ja jsem s nim moc spokojena a rozhodne te tady budu navstevovat casteji, tak at se ti s novym blogem dari :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat