Songs for better mood

Ahoj, doufám, že se máte skvěle i přesto, že je pondělí. Jak si takové zamračení pondělí zlepšujete? Co celkově děláte proto, aby jste si zlepšili náladu? Já poslouchám hudbu, tak jsem se s vámi rozhodla o pár písniček pro lepší náladu podělit :) Rozhodně mi napište svoje :)
Chtěla jsem vám už konečně napsat general life update článek,ale pořád musím řešit nějaký věci a nechci to zakřiknout,soo :D
Můj hudební vkus, jak jste si jistě všimli, je hodně namixovaný. Prostě poslouchám, co se mi zrovna v tu dobu líbí. A stejně tak to je i s písničkama na dobrou náladu. Někdy mi lepší den udělá rychlejší písnička, někdy potřebuju pomalejší ujištění, že v tom nejsem sama a všechno bude v pořádku. Každopádně všechny písničky jsou naprosto skvělé a doufám, že vám vykouzlí úsměv na tváři i v pondělí :).  

Shake it off - Taylor Swift

Sing - Pentatonix

I´m born to run - American Authors

Drive it like you stole it - Hudson Thames

I don´t wanna be sad - Simple Plan

Numb - David Archuleta

Wildflowers - Tom Petty

Believer - Imagine Dragons

Yesterday - Imagine Dragons

What do I know - Ed Sheeran

So Alive - Goo Goo Dolls 

Komentáře

  1. I don´t wanna be sad a Shake it off jsou nejlepší pro zvednutí nálady. Imagine Dragons jsou klasika, kterou poslouchám pravidelně. Jinak pro zvednutí nálady nějaké další speciální písničky nemám.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. celkom dost z tychto pesniciek som nepocula nikdy a na celkom dost som uz aj zabudla, ze vobec existuju a zabudla som na to, ake su dobre. takze vdaka za tento clanok! :)

    OdpovědětVymazat
  3. S počúvaním pesničiek to mám rovnako ako ty :) Nemám vyhradený 1 štýl hudby. :) Čo počujem a osloví ma na tom si fičím! :) A tá pesnička od Taylor tá patrí medzi moje najobľúbenejšie :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý výber. :) Nemám vyhradený konkrétny štýl a preto sa v mojom prehrávači dá nájsť snáď každý štýl. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré písničky :) Já mám na spotify playlist jen se super happy písničkama, protože někdy to prostě je potřeba slyšet :) Mám tam třeba Still Into You od Paramore, Lollipop od MIKA :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat